Ferdi Tayfur Dinle - Gelinmi oluyorsun

Ferdi Tayfur şarkıları ile sizlere hizmet vermeye devam ediyoruz. Günümüzde teknolojinin gelişmesi sayesinde  imkanlar da değişim gösterdi. Önceleri plaklarda kısıtlı olarak dinlenen Ferdi Tayfur şarkıları günümüzde internette bir tık ile elimizin altında. Ferdi Tayfur biz zamanların vazgeçilmez efsanesi olarak günümüzde de bir çok insanın vazgeçemediği bir sanatcıdır. Halen evinden, arabasından Ferdi Tayfur'a air cdleri eksik etmeyen binlerce belki de milyonlarca insan vardır. Ferdi Tayfur Şarkıları genelde hüzünü, aşkı, sevgiyi bir arada depolar bu da belki sevilmesindeki en önemli etkenlerden biridir. Ferdi Tayfur'un gelinmi oluyorsun şarkısı da bu güzel şarkılarından bir tanesi aynı zamanda bu şarkının bulunduğu Gelinmi oluyorsun filmi de çok izlenen bir film olmuştur.




Ferdi Tayfur Gelin mi oldun şarkı sözleri

Ne o teller duvaklar gelin mi oluyorsun.
Neden yaşlı gözlerin ne o ağlıyor musun ?
Neden yaşlı gözlerin ne o ağlıyor musun ?
Siyahları çıkarıp beyazları giymişsin.
Bana ait kalbini başkasına vermişsin.
Kime giyindin öyle hazırladın kendini
Kime giyindin öyle hazırladın kendini
Kim alacak kalbinden bana ait yerimi
Beni garip bırakıp aşkımı unutarak
Beni garip bırakıp aşkımı unutarak
kimler saracak seni gözlerine bakarak
kimler saracak seni gözlerine bakarak
seven dünyam karardı çıkar yol arıyorum.
hasretin batağına düştüm çıkamıyorum.
Kime giyindin öyle hazırladın kendini kime giyindin öyle hazırladın kendini.
kim alacak kalbinden bana ait sevgimi
kim alacak bana ait sevgimi.

0 yorum:

Yorum Gönder